מקרר חדש מקולקל - אחריות על מי ומה אפשרות ביטול עסקה? (הובלות על מי?)
איי
איילתלפני כ- 10 ימים רכשתי מקרר חדש מסוג אמקור (כ- 600 ליטר) שהפסיק לעבוד לאחר 9 ימים מיום האספקה. לאחר ביקור טכנאי במסגרת אחריות יבואן - הוחלט על החלפת המקרר לחדש. הבעיה: ליבואן אין יותר מהדגם ולכן הציע לשלוח זיכוי לחנות ממנה נרכש המקרר - אך החנות לא מוכנה להכיר בזיכוי. השאלה: 1. ראשית, במידה ויסכים בעל החנות לזיכוי ואפשרות שנקנה מקרר חדש אחר בחנותו - מי אחראי על הפינוי מביתי של המקרר המקולקל וההובלה לביתי של המקרר החדש (אני כבר שילמתי הובלה והתקנה ברכישה הראשונה)? 2. במידה ואני רוצה לבטל את העסקה - האם זכותי ועל מי פינוי המקרר והחזרתו לחנות? בתודה מראש איילת