משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותברימג מתנערת מתיקון \ החלפת מקרר לא תקין
חזרה לפורום

ברימג מתנערת מתיקון \ החלפת מקרר לא תקין

זמי
זמיר חלוץ

בחודש מרץ 2015 רכשנו מקרר חדש מדגם GM-849WC של חברת LG. התברר לנו שהמקרר מקפיא ומקלקל פירות וירקות וכל מזון אחר בתא הקרור ונאלצנו לזרוק אותו כל כמה ימים. ניהלנו אינספור שיחות טלפוניות עם הסוכן ברימאג כאשר מרביתן עם מזכירת שרות לקוחות אשר חסמה גישה לאנשים טכניים מצד אחד ונתנה לנו עצות לא עיניניות מצד שני כמו למשל שמקרר דיגיטלי לא מדוייק ואל לנו להתפלא מקפיאת מזון. לאחר השתדלות רבה זכינו לביקור טכנאי (אחרי כחודשיים) אשר לא בדק דבר ויעץ לנו לא להעמיס את המקרר יותר מחצי הקיבולת שלו ולא לשים מזון וירקות בעלי תכולת מים גבוהה. כמובן שעם עצות כאלו היינו צרכים לאכול רק גזר קפוא. לחצנו לקבל טכנאי פעם נוספת וכעבור חודש הטכנאי השני ללא כל בדיקה העלה את טמפ תא הקרור למקסימום האפשרי 8 מעלות. גם פעולה זו לא צלחה והמזון המשיך לקפוא. לאחר תחינות רבות נוספות הגיע טכנאי אשר התקין רשמי טמפרטורה. למשך שלושה ימים. היינו צריכים להמתין יותר מחודש ע"מ לקבל תשובה שהכל תקין. ברימאג לא הסכימה לשתף אותנו בממצאים ולכן ביצענו מדידת טמפרטורה משלנו בה נוכחנו לדעת שהטמפרטורה יורדת למינוס שתי מעלות (מה שמסביר את קפיאת המזון ועולה לאזור ה 12 מעלות שמעלה חשש מקלקל בקטריאלי. מאז לא שמענו מברימאג למרות שפנינו אליהם מספר פעמים. אנחנו משפחה לא צעירה. יש לנו ניסיון טוב רב שנים עם מספר מקררים ומעולם לא נתקלנו במקרר אשר מקפיא ומפשיר את מצרכי המזון שבו (הקפאה והפשרה לסרוגין מקלקלת את המזון). ברימאג מתייחסת אלנו בזילזול. זמני התגובה שלה בלתי נסבלים. הטכנאים לא מקצועיים ומידע הקשור לתפקוד המקרר מוסתר מפננו. החלטנו לפעול בנחרצות בכיוון המשפטי ובפורם זה היינו רוצים לקבל עצות איך לפעול ביעילות נגד חברה כוחנית כמו ברימאג.