• 16 במאי 2016

    מכשיר סלולרי באחריות עדיין לא תוקן אחרי 10 ימי עסקים

    לפני 15 יום מסרתי מכשיר סלולרי מסוג LG G3 לנקודת השירות של היבואן (רונלייט) בחיפה. עד היום עברו כבר 10 ימי עסקים המכשיר לא תוקן. ועדיין אין תשובה לגבי מתי יתקנו ו/או ישלחו אותו חזרה.

    האם אני יכול לתבוע את היבואן וקבל פיצוי כספי?
    מיותר לציין שהטלפון משמש אותי לצרכי עבודה עם הרבה תוכנות שירות איתן אני עובד.

    16 במאי 2016
  • 19 במאי 2016

    מכשיר סלולרי באחריות עדיין לא תוקן אחרי 10 ימי עסקים

    לפונה שלום,
    לא ברור האם עד היום המכשיר הוחזר לך או לא.
    בכל מקרה עיכוב של 10 ימי עסקים, כשלעצמו, לא נראה לי עילה מוצדקת דיה להגשת תביעה.

    19 במאי 2016
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?