• 9 באוגוסט 2016

    החזר כספי עבור דמיי המשלוח של המוצר.

    שלום!
    שמי שרה ואני גרה באשדוד. אני רכשתי דרך אתר גרופון שובר לרכישת כסא במחיר של 218 ש"ח הכולל משלוח של הכסא עד הבית. אני קיבלתי את המוצר ,אך לצערי הוא היה פגום ולאחר שיידעתי את החברה שממנה רכשתי את הכסא שהוא לא תקין ואף יידעתי את גרופון שלחתי תוך יומיים את המוצר בחזרה למפעל שבפתח- תקווה.
    חברת גרופון זיכתה אותי במלוא סכום העיסקה כלומר ב218 ש"ח וידעה אותי שעלי לבקש החזר על דמי המשלוח שהחזרתי את הכסא מהחברה שממנה רכשתי את הכסא. כאשר דיברתי עם הפקידה של החברה וביקשתי החזר על דמיי המשלוח בסך של 47.20 ש"ח, היא טענה שהם נקטו לפנים משורת הדין והסכימו שגרופון יזכה אותי על דמיי המשלוח שהיו כלולים ב218 ש"ח בהזמנה הראשונה וכי הם אינם חייבים לזכות אותי במשלוח השני על החזרת המוצר הפגום. יוצא אם כן ששילמתי כסף לשווא כאשר לא קיבלתי מאומה.
    האם הפקידה של החברה צודקת או שהם מחויבים להחזיר לי את דמיי המשלוח עבור המוצר הפגום?

    9 באוגוסט 2016
  • מנהל הפורום עו"ד הראל לפידות 9 באוגוסט 2016

    החזר כספי עבור דמיי המשלוח של המוצר.

    לטעמי אין לשלם משלוח על מוצר שסופק כפגום, אין זו אשמתך שהמוצר סופק כפגום

    בברכה עו"ד הראל לפידות בנימינה
    עורך דין ונוטריון

    9 באוגוסט 2016
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?