• 11 באוגוסט 2016

    הטעיית מחירים במוצרים באתר אינטרנט

    צהריים טובים
    רכשתי כמה מוצרים באתר אינטרנט שהיו במחירים מוזלים ''מבצע''
    קיבלתי את טופס ההזמנה מיד למייל
    ולמחרת קיבלתי את הקבלה במייל [כפי שנהוג באתר הזה]
    לאחר כמה שעות התקשר אליי נציג ואמר לי "שלא נוכל לספק לך את ההזמנה שלך מכיוון שעשינו טעות באתר ורשמנו מחיר נמוך משמעותית
    מהמחיר האמיתי שלו"
    כמובן שלא הסכמתי ואמרתי לו שעשיתם מבצע אנשים רכשו אתם לא יכולים פתאום לשנות את דעתם או לבטל עסקאות על דעת עצמכם אחרי שכבר חייבתם והוא ענה לי "שמנכ''ל החברה יחזור אליך ואולי ייתן לך פיצוי קטן"
    השאלה שלי מה אני עושה עכשיו ? האם אפשר לתבוע אותם ? או איך מתקדמים בנושא הנ''ל
    חשוב לי לציין מדובר בהזמנה ששוייה כ-6,000 שקל
    תודה לעונים

    11 באוגוסט 2016
  • מנהל הפורום עו"ד הראל לפידות 18 באוגוסט 2016

    הטעיית מחירים במוצרים באתר אינטרנט

    על פניו נראה כי הנך זכאי לקיום ההסכם , כך גם כאשר מוצג
    זולת אם מדובר בחוסר תום לב קיצוני, או אי סבירות למשל מוצר ששוה בדרך כלל 20000, מצאת אותו ב- 1000

    18 באוגוסט 2016
    • 18 באוגוסט 2016

      הטעיית מחירים במוצרים באתר אינטרנט

      לטענתו המוצר עולה כ-950 ש''ח ולא 300 ש''ח כפי שקניתי, העניין הוא שהוא שלח לי רק מוצר 1 מתוך 6 ואת כל חמשת הנותרים הוא פשוט ביטל את הכל ועשה זיכוי לכרטיס, השאלה היא האם יש לי קייס בבית המשפט לתביעות קטנות ?

      18 באוגוסט 2016
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?