הטעיית מחירים במוצרים באתר אינטרנט - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • מנחם

    נשלח ע"ימנחם 17:04, 11 באוגוסט 2016

    צהריים טובים רכשתי כמה מוצרים באתר אינטרנט שהיו במחירים מוזלים ''מבצע'' קיבלתי את טופס ההזמנה מיד למייל ולמחרת קיבלתי את הקבלה במייל [כפי שנהוג באתר הזה] לאחר כמה שעות התקשר אליי נציג ואמר לי "שלא נוכל לספק לך את ההזמנה שלך מכיוון שעשינו טעות באתר ורשמנו מחיר נמוך משמעותית מהמחיר האמיתי שלו" כמובן שלא הסכמתי ואמרתי לו שעשיתם מבצע אנשים רכשו אתם לא יכולים פתאום לשנות את דעתם או לבטל עסקאות על דעת עצמכם אחרי שכבר חייבתם והוא ענה לי "שמנכ''ל החברה יחזור אליך ואולי ייתן לך פיצוי קטן" השאלה שלי מה אני עושה עכשיו ? האם אפשר לתבוע אותם ? או איך מתקדמים בנושא הנ''ל חשוב לי לציין מדובר בהזמנה ששוייה כ-6,000 שקל תודה לעונים

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

    עו"ד הראל לפידות,מנהל הפורום

    17:20, 18 באוגוסט 2016

    על פניו נראה כי הנך זכאי לקיום ההסכם , כך גם כאשר מוצג
    זולת אם מדובר בחוסר תום לב קיצוני, או אי סבירות למשל מוצר ששוה בדרך כלל 20000, מצאת אותו ב- 1000

    תגובה
  • 18:05, 18 באוגוסט 2016

    לטענתו המוצר עולה כ-950 ש''ח ולא 300 ש''ח כפי שקניתי, העניין הוא שהוא שלח לי רק מוצר 1 מתוך 6 ואת כל חמשת הנותרים הוא פשוט ביטל את הכל ועשה זיכוי לכרטיס, השאלה היא האם יש לי קייס בבית המשפט לתביעות קטנות ?

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.