לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אינגה

כשל תמורה של עסקה המתמשכת מחודש אוגוסט

הוריי, פנסיונרים מערד, רכשו בחודש אוגוסט 23/08 דלת כניסה באחת החנויות בעיר. הם שילמו בעזרת כרטיס אשריי בשישה תשלומים. סוכם איתם בעל פה על תאריך ההספקה, חודש ספטמבר כ15/09. נכון לעכשיו דלת עדיין לא סופקה. ברגע שפנו עלי ניסיתי בכמה דרכים לזרז את הענייניים. הגשתי תלונה למועצה לצרכנות וגם לאמון הציבור, כתבתי בעמוד פייסבוק של אותה החנות על כך שאנו מעוניינים לבטל את העיסקה ולהחזיר כסף שבינתיים הורד. בעל החנות חזר עלי בטלפון וטען שרכישה שלנו מיוחדת ושאין אפשרות לבטלה. (למראות שדלת נבחרה מקטלוג שבחנות ודגם זה הותקן כבר בבתים של השכנים). הוא ביקש שניתן לו שבועיים והוא יתקין לנו את הדלת ואף יזכה אותנו בפיצוי כספי. מאז עברה שבוע הוא לא חזר עלי אין שום הוכחה שדלת תהיה מוכנה בזמן. השאלה שלי האם ניתן לבטל את העסקה? מה באפשרותנו לעשות לשם כך? הבנתי שניתן להקפיא תשלומים בחברת האשראי עד תום הבירורים? מה ביכולתנו לעשות כרגע כדי לצאת מכל הסיפור במהירות האפשרית. הטעות שלנו שבקבלות קנייה לא דרשנו לציין מועד ההספקה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות