לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
עדי תנעמי

קניתי זוג מגפיים בחנות ״ספרינג״ במלחה ירושלים. אחרי פחות משבוע שנעלתי אותן והצבע התחיל להתקלף.

לאחר חודש ושבוע מהקניה הלכתי לחנות על מנת לבקש את עזרתם ולקבל פתרון(נעלתי אותן בקושי שבוע אך לא הזדמן לי להגיע לחנות). המגפיים נשארו בחנות על מנת שמנהל איזור יבחן את הנושא. כעבור כשבועיים קיבלתי תשובה שלילית בטלפון מעובד החנות בטענה כי הם לא לוקחים אחריות על קילופים של נעליים ועל כן לצערם לא יכולים לעזור לי. אני כמובן מאוד התעצבנתי והרגשתי מתוסכלת מכך שאני לא מקבל שירות על נעל שבקושי לבשתי וכי אני מואשמת בגרימת הנזק לנעל ולא הם והאיכות של אותה נעל!!! המוכר היה נחמד והציע לי שיבדוק עם שירות לקוחות האם יכולים לעזור לי בדרך כלשהי. חיכתי עוד מספר ימים ושוב קיבלתי הודעה בטלפון כי התשובה שלישית ושהם שוב לא לוקחים על עצמם את האחריות. אני ואחותי לקוחות קבועות של החנות ואף לאחותי יש אצלהם מנוי מה שמעיד על כך. לאחר מכן גם אני וגם אחותי דיברו עם שירות הלקוחות בעצמנו לנסות להסביר את המצב העגום ואולי לקבל עזרה. אך פה נתקלנו בנציגה שהיתה לא נעימה וחסרת סבלנות אלינו וגרמה לנו לעוגמת נפש במהלך השיחה ואף לא נתנה לאחותי לסיים משפטים . היא טענה כי זו אשמתי שאני הרסתי את הנעל ושהם לא אחראים לזה. אני כמובן אמרתי לה שאני לא משחקת כדורגל ובסך הכל הלכתי עימם כמו עם כ נעליים אחרות תשלא נהרסו לי בפרק זמן כזה קצר. הרגשנו שפשוט אין עם מי לדבר, הצורת דיבור היתה לא נעימה והשיחה כמובן נגמרה בכך שאני תקועה במקום ותקועה עם הנעל שכבר מעל חודש אצלהם בחנות על מנת לנסות ליישב את ההדורים. החנות יכלה בסך הכל לצאת נחמדים ולתת לנו זיכוי עלוב על הנעל ולהשאיר ואתנו בתור לקוחות שלהם אך זה לא המקרה. הם החליטו להאשים אותי את הלקוח, שקונה אצלהם באופן נורמאלי בפאדיחה של הנעל שלה שבקושי השתמשתי בה וכבר התקלפה וכמובן שאי אפשר לתקן קילוף אלא רק להחליף אבל מה שיעשו זאת!? אשמח לקבל עזרה מה אפשר לעשות בנושא? גם קיבלנו יחס לא נעים. נסעתי לטיול לחו״ל (בפראג לא לטיפוס האוורסט) עם בן זוגי עם נעל חדשה וכבר אחרי כמה ימים נהרסה והרגשתי פשוט בושה ללכת עם נעל כזאת אחרי ששילמתי עליה מכספי האישי שבשבילו אני עובדת. וגם לקבל יחס לא מכבד משירות הלקוחות ושום תמיכה מצד מנהל האיזור. תודה רבה, עדי

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות