אי מענה בשירות לקוחות של חברת נסיעות
Y
yפניתי בתלונה לשירות לקוחות של חברת נסיעות GB, דרך אתר משרד התחבורה, ולאחר תקופה במייל ולאחר תקופה בפקס (וידאתי קבלה). ולא קיבלתי מהם אף תגובה. האם עצם חוסר התגובה מהווה עילה לתביעה, חוץ מהתלונה המקורית?
פניתי בתלונה לשירות לקוחות של חברת נסיעות GB, דרך אתר משרד התחבורה, ולאחר תקופה במייל ולאחר תקופה בפקס (וידאתי קבלה). ולא קיבלתי מהם אף תגובה. האם עצם חוסר התגובה מהווה עילה לתביעה, חוץ מהתלונה המקורית?