לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אנה

ביטול העסקה- המנהל הסניף יסרב לקבל

שלום! הזמנתי מזרן, תשלומים בכרטיס אשראי כולל הובלה.בהאספקה בבית ביום שיש 24.02 בזמן בדיקת המזרןן התגלה כתם צבע שחור בערך 4 ס"ם במזרן בצד שלא ישנים ולא סופקה תעודת אחריות. המוביל צילם הכתם ו גם אני צילמתי . מייד מסרתי הודעה לחברה ושלחתי תמונות במייל. לא היה שום שימוש במזרן חוץ מהורדת הניילון ע" י המובילים לפי הוראת בעל פה בחנות בזמן הרכישה והניילון נשאר בבית . אני רוצה לבטל את העסקה עקב הפגם במזרן תוך 14 יום לפי חוקי מדינת ישראל -שלחתי לסניף במייל- בקשה על ביטול העסקה- בתשובה בשיחת טלפון המנהל הסניף אמר, שהכתם בהמזרן החדש זה לא הפגם! והוא לא מאשר ביטול העסקה עקב הפגם ובמידה אני אחזיר המזרן לחנות הוא יסרב לקבל אותו. והציע להחליף את המזרן. אני לא רוצה להחליף - מספיק פעם אחת לקבל המוצר חדש עם הכתם ולא רוצה לחכות עוד פעם 25 יום ואין אמונה לחברה . כמובן פניתי לממונה במשרד התעשייה ולמועצה ישראלית לצרכנות ולההסתדרות. מה אפשר לעשות כדי לבטל את העסקה לפי חוק ולקבל החזר כספי? 2.מה שמות החוקים וסעיפים בחוקים שמשתמשים במקרה שלי? 3 . איך אפשר להחזיר את המזרן האם בחנות יסרבו לקבל אותו? אני לא הזמנתי המזרן עם הכתם ולא אחראית על טעוית החברה. החנות בחיפה והמזרן בנצרת ואני פנסיונרית. תודה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות