לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
איגור

תביעה נגד חברת ביטוח על שירות גרוע

שלום. שמי איגור ואני עצמאי. בשנת 2016 עשיתי הפקדה לפוליסת פנסיה שלי. שלחתי עתק לחברת ביטוח. כעבור 3 חודשים בדקתי דרך אינטרנט סטטוס של פוליסה וראיתי שהפקדה לא הוכנסה. התקשרתי לבדוק למה ההפקדה לא הוכנסה. נתנו לי כתובת מייל אחרת התקשרתי שוב. התשובה הייתה שהם קיבלו וזה בטיפול ובגלל שדוחות מס כבר יצוא הם תוך 14 יום ישלחו לי דוח חדש עם ההפקדה לצורך הגשת דוח שנתי למס הכנסה. ב משך שבועיים התקשרתי כמה פעמים לשאול למה אני לא רואה ההפקדה ובקשתי לפזר אותה בסכומים שווים ל12 חודשים. אחרי 3 או 4 פעמים של שיחות עם נציגי חברת ביטוח הם עשו הפקדה ופיזרו אותה על פי 12 חודשים ובשיחה מ02.04.2017 הם אמרו שתוך 14 ימי עסקים אני אקבל דוח מעודכן. כעבור 14 ימי עסקים נכנסתי לתיק שלי וראיתי שבשנת 2017 יש לי סכום שלילי שאני חייב להפקיד. בשיחה עם נציגה היא לא יצליחה להסביר מה זה אומר וגם בגלל סכום שלילי הם לא יכולים לשלוח לי דוח. לפי משהבנתי מרואה חשבון שלי אני צריך להגיש דוח עד סוף 05.2017. התקשרתי שוב ובקשתי לדבר עם מנהל. למחרת הוא חזר אליי ב29.04.2017. סיפרתי לו כל משה קרה והוא יבטיח לדבר איתי ב03.05.2017 ובמקביל לטפל בדבר. היום הוא התקשר אליי ואמר שהם לא יצליחו לסדר שום דבר ודוח לא מוכן ואין לו תאריך שזה יטופל. ביקשתי ממנו לקבל שיחות מוקלטות לצורך פניית למפקח על חברות ביטוח, ערוצי תקשורת ולבית המשפט (גם ביקשתי אותם ב29.04.2017). גם הפעם הוא ענה שהוא ידבר עם מנהל שלו איך אפשר לקבל שיחות מוקלטות. דוח ההפקדות לא מוכן ואני עד סוף חודש צריך להגיש דוח למס הכנסה. כמוון אני אצטרך לשלם הרבה מס אם אני יגיש דוח שלהם ללא הפקדות מה אני אמור לעשות? תודה ויום טוב

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות