לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רחלי

שובר החלפה מחודש נובמבר שהלך לאיבוד ונמצאה בחודש מאי

שלום רב, אשמח שתוכלו לעזור לי. בחודש נובמבר קיבלתי מתנה שרשרת וטבעת מרשת של חנות תכשיטים. את הטבעת אהבתי וישר ענדתי ואת השרשרת התלבטתי קצת והחלטתי להחליף לצערי הרב איבדתי את השובר החלפה ולמרות זאת הלכתי לחנות בחודש ינואר לנסות ולהחליף למשהו אחר, הסכמתי להחליף לאותו דבר פשוט עם חרוזים אחרים. לא הסכימו בשום אופן מאחר שאין לי פתק החלפה. פניתי לשרות לקוחות שינסו לאתר את הקניה הם טענו שלא יכול להיות שקנו את זה בסניף המסוים בחצי שנה האחרונה כי זה יצא מהקטלוג... כל מוקד שרות לקוחות לא היה מוכן להחליף לי. הם טענו שהם לא יודעים בכמה זה נקנה. הסכמתי שיבדקו מה המחיר האחרון שהיה או שאפילו ינקבו בסכום של חצי מהמחיר רק שיחליפו למשהו שאלך איתו. לצערי לא הסכימו לכלום... אתמול מצאתי את השובר החלפה ומסתבר שנקנה באמצע נובמבר והיום לא מסכימים להחליף כי זה נקנה ב2016, התקשרתי לשרות לקוחות וגם הם לא מוכנים להחליף, לא ביקשתי כסף בחזרה, אפילו שיחליפו למשהו אחר בעלות נמוכה יותר. האם זה אמיתי? בני אדם לא יכולים לאבד פתק החלפה וחייבים להתקע עם משהו שלא בשימוש, האם השרות תקין? האם אפשר לעשות משהו? אני חושבת שזאת ממש חוצפה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות