מוצר שלא הגיע מהאנטרנט
מאי
מאי ליסשלום, הזמנתי מוצר מאתר אנטרנט ישראלי בעל רישיון עסק שמתחייב לכל מוצר שמזמינים, לעד 21 ימי עסקים. הזמנת המוצר נערכה בטלפון והייתי צריך לקבל קבלה בsms ובאימייל, לא קיבלתי קבלה. לאחר כחודש פניתי למוקד שירות הלקוחות לקבלת מספר מעקב דואר, וקבלה, וגיליתי משירות הלקוחות כי החבילה ששלחו לי מתעכבת משום מה, ביקשו ממני להמתין וככה עשיתי. לאחר שיחות טלפון מרובות כל כמה ימים, בלי לקבל מידע, גיליתי משירות הלקוחות כי החבילה שלי נאבדה בדואר בזמן משלוח וכרגע סטטוס ההזמנה שלי בטיפול ויחזרו אליי בקרוב. התקשרתי שוב לאחר כמה ימים, ביקשו ממני שיחזרו אלי, וככה עושים לי כל פעם מחדש כבר במשך שלושה חודשים! האם אפשר לתבוע פיצויים? איך התהליך הולך?