משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותתביעה בשל טענה להטעית משתמש
חזרה לפורום

תביעה בשל טענה להטעית משתמש

ניר
נירה שקד

יש לי משתמש בוקינג שמקושר לכתובת אי מייל. ביצעתי מספר הזמנות של מלונות עם אפשרות ביטול - כולן היו מקושרות לכתובת האי מייל. ביטלתי את כולן למעט אחת שלא הופיעה ברשימת ההזמנות בחשבון המשתמש שלי (קיבלתי עליה מייל אישור מהמלון - לא מבוקינג). חוייבתי על לילה אחד על אף שלא הגעתי. בוקינג טוענים שכנראה לא ביצעתי את ההזמנה דרך המשתמש ולכן לא הופיעה ברשימת ההזמנות. אני טוענת שלא סביר שאם בוצעה הזמנה המקושרת לאותו מייל של המשתמש, היא לא תופיע בפרופיל ההזמנות המנוהלות שלי על מנת שאוכל לבטלה.