קנס על שביטלתי עסקה מסיבה מוצדקת
שלום רב... נציג של מוצר להפגת כאבים התקשר אלי והציע לי מכשיר ביתי. יש לציין שלמכשיר קיימים שלושה דגמים...אני רכשתי את המכשיר וכשהגיע המכשיר מיד הבנתי שסופק לי מכשיר שלא הזמנתי כפי שהתרשמתי מהנציג. דיברתי עם החברה ולאחר ברור הם אמרו לי שהייתה אי הבנה לגבי המכשיר והמחיר... סוכם שאני מוסיף את ההפרש ושולחים לי אחר. ציינתי בפני המנהל שאת ההפרש אני משלם מזומן ושלא יחייבו אותי באשראי. המנהל ענה בחיוב שאין בעיה שאת הכסף אמסור לשליח. כעבור יומיים השליח היה בדרך אלי ובזמן הזה התקשרתי לחברת האשראי לבדוק האם חייבו את האשראי כדי לא לשלם פעמיים ואכן הכרטיס חיוב בהפרש. מאוד התאכזבתי מהאמינות... התקשרתי למנהל והוא אמר לי שזה בטעות חויב. אמרתי למנהל שאני מאוכזב מאוד ובעיניי זו חוצפה ואני לא מתכוון לקבל את המשלוח . המנהל אמר לי שהוא מבטל את ההזמנה ושאני יחויב בסך 100 ש"ח. רציתי לשאול האם החברה רשאית לחייב אותי ב100ש"ח בגלל שביטלתי את ההזמנה מחוסר אמינות ומקצועיות שלהם ?