קניתי טבעת וביקשתי שיגדילו אותה. למעלה מחודשיים עברו ועדיין לא קבלתי אותה.
קניתי טבעת לפני למעלה מחודשיים . ביקשתי במעמד הקניה להגדיל אותה. מאז ועד היום אני מחכה לטבעת. עשיתי המון טלפונים לחנות, כל פעם אמרו לי שהיתה איזו תקלה קטנה ותוך מס' ימים אקבל את הטבעת. באתי לשם כ 3-4 פעמים פיזית כדי לדבר בצורה תקיפה ולנסות לזרז את העניינים. פעם אחרונה הייתי שם ביום שני ה 13/11 , המוכרת ברוב חוצפתה שלחה אותי לצורף שאצלו לכאורה נמצאת הטבעת. הצורף אמר שאין אצלו אף עבודה של החנות המדוברת. המטרה של הקניה היתה טבעת חדשה לפני ר"ה, הטבעת לא הגיעה לר"ה, לא ליו"כ ולא לסוכות. אנחנו שבועיים לפי חנוכה ועדיין לא קבלתי את הטבעת! אני רוצה שהחנות תחזיר לי את מלא כספי. אני לא מעוניינת באף תכשיט מהחנות הזו. לא רוצה תזכורת לעצבים והכעסים שנגרמו לי כתוצאה מהתכשיט . בעלת החנות מסרבת להחזיר לי את הכסף. האם היא חייבת להחזיר לי את הכסף? האם אני יכולה לדרוש פיצוי?