משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותימי תיקון של מכשיר סלולארי
חזרה לפורום

ימי תיקון של מכשיר סלולארי

רחל
רחל

היי, שלחתי מכשיר לתיקון בחברת רונלייט(היבואן הרשמי של lg) נאמר תי שהמכשיר יחזור לחנות האספקה עד 14 ימים. ביום ה13 התקשרו אלינו מהחברה ונאמר שהנהג שמחלק את המכשירים בחנויות ביצע תאונה וכנראה המכשיר הושבת. מיד אמרו שיפצו אותנו על כך ועל עוגמת הנפש. כמובן שכבר עברו 14 ימים ועדיין לא קיבלנו את המכשיר עברו 18 ימים והחברה טוענת ששולחת לנו מכשיר חדש במקום המכשיר שהושבת אך לטענתה האחריות תהייה עש תום תקופת האחריות של המכשיר הקודם. מדוע ? זה מכשיר חדש, יכולה להיות בו תקלה שנזהה רוצה רק בעוד חצי שנה לדוגמא.. בנוסף אמרו שהם לא נותנים לנו פיצויי על עוגמת הנפש על כך שעברו 14 ימים. ולא מחוייבים לתת פיצוי. האם זה הגיוני ? השאירו אןתנו ללא מכשיר חלופי במשך 18 ימים אם לא יותר... מי יודע אולי הרכב הזה גם יבצע תאונה. מדברים אלינו בזלזול וכל פעם אומרים תשובה אחרת. האם יש משהו חעשות בנידון ?