משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותכרטיס אשראי שלא הגיע בזמן בגלל טעות שנפלה בהזמנה של חברת כאל
חזרה לפורום

כרטיס אשראי שלא הגיע בזמן בגלל טעות שנפלה בהזמנה של חברת כאל

סונ
סוניה

שלום רב חברת כאל הזמינה לי כרטיס אשראי חדש מבלי שביקשתי,לטענתם הם מחליפים כרטיסים לכלל לקוחות שלא מחזיקים בכרטיס עם שבב אלקטרוני.מעבר לזה שברגע שהזמינו לי את הכרטיס הם חסמו לי את הנוכחי,השאירו אותי בלי אמצעי תשלום ובבתי עסק שניסיתי להשתמש בו נאמר לי שהכרטיס גנוב-למרות שאני בעלת הכרטיס-דבר שגרם לי אי נוחות רבה.לאחר דין ודברים ביטלו את הכרטיס שהוזמן מפני ששלחו אותו לכתובתי הישנה,הזמינו לי כרטיס חדש שלא הגיע אליי בכלל ולסניף הבנק שלי שלחו את הכרטיס המבוטל.בינתיים קיבלתי הודעה מחברת הפלאפון שבה אני מנויה שאם לא אעדכן אמצעי תשלום הקו שלי ינותק.היות ונוצר כל הבלגן הזה הזמינו לי שוב כרטיס חדש שיגיע יומיים לאחר שינתקו לי את הקו ובבנק טוענים שלא נותר אלא לחכות לכרטיס החדש שיגיע.אני בחופשת לידה ונמצאת בבית וזקוקה לקו טלפון פעיל.אין לי אפשרות להיות ללא קו טלפון.האם יש לי עילה לתביעה?