ביטול עסקה של אתר בוקינג
בתאריך 29/05/18 בצעתי הזמנה למלון בלונדון לחודש דצמבר באמצעות אתר בוקינג , יומיים לאחר ההזמנה יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של חברת "בוקינג" ובקשתי לבטל את העסקה מאחר והמלון מרוחק ממש מאתרי התיירות בלונדון,פניתי אליהם מספר פעמים. וכל פעם נאמר לי במוקד שירות כי לא ניתן לבטל ההזמנה היות ומדובר בהזמנה ללא ביטול ,כאשר שאלתי היכן מצוין הערה הזו , מסרו כי זה מצוין בעת ההזמנה בקשתי לשוחח עם מנהל , מוסרים כי הדבר לא יעזור . לציין כי הם פנו בהמלצתם לבעל המקום בפעם הראשונה יומיים לאחר ההזמנה מסר שאינו מוכן לבטל את ההזמנה למלון , בפעם השנייה פנו בהמלצתם שוב ומסר כי הוא מוכן לספוג 50 אחוז בלבד. באישור הזמנה שהדפסתי מיד לאחר ביצועה לא מצוין כי ביטול של ההזמנה תחויב במלוא התשלום. בעת ההזמנה לא עלה הדבר. מבקש לדעת מה הזכויות שלי בעניין , לציין כי החופשה מתוכננת לאמצע חודש דצמבר , פניתי אליהם כבר יומיים לאחר ההזמנה , ואני ניתקל בקיר אטום. מהם זכויותיי , מה עוד ניתן לעשות לבטל את ההזמנה .