פיצוי בעקבות ביטול טיסה
שלום, הזמנו כרטיסי טיסה אני אישתי והילד שלנו בן השנה ליוון בשישי ה10-08-2018 וחזור ב17-08-2018, בשדה התעופה אחרי שחיכינו 3 שעות פשוט הנציג של החברה שלח אותנו הביתה ואמר שיצרו עימנו קשר ואין לו מושג אם ומתי תהיה טיסה, 20 שעות אחרי זה התקשרתי לנציגה של החברה שאמרה שלא תהיה טיסה והציעה כרטיסים לטיסה חלופית לאתונה (כשהזמנו בעצם מלונות רכב בסלוניקי) ככה שזה ל עזר לנו..הנציגה אישרה שעדיין נוכל לחזור בטיסה של ה17-08-2018 מיוון לישראל עם החברה (טסנו בראשון לסלוניקי על חשבוננו), מה החוק אומר במקרה כזה (אציין שנציג החברה בנתבג לר הציע בשום שלב אפשרות של מלון,אוכל או פתרונות ורק אמר לכל הנוסעים הביתה ויצרו איתכם קשר)..? האם אנחנו זכאים לפיצוי על פי חוק ומהו? ואם נטוס עם החברה ב17-08- האם אנחנו זכאים להחזר על מחצית הסכום על הכרטיסים שהזמנו מסוכנות הנסיעות כי נטוס איתם בחזור מסלוניקי לארץ, תודה על התשובות והעזרה