לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
תודיאל

איך לתבוע את באג מולטיסיסטם על כך שנזקה לי את המכשיר ולא מוכנה לשאת באחריות!

לפני כמה ימים ניגשתי לשירות הלקוחות בתלונה לגבי פלאפון חדש שקניתי לפני כחודשיים ולטענתם חדרו לו נוזלים למרות שב100% לא חדרו לי נוזלים עד הרגע ששלחתי אותו לתיקון, הוא פשוט הפסיק לפעול ברגע בזמן שהראתי לחברים שלי משהו בו. השירות שלהם לגבי המקרה הזה היה ממש גרוע השירות לקוחות שלהם ניסה להפיל אחריות על המעבדה ולא נתנו לי מענה רק ניסה לחפף אותי ולתת לי לאבד את הסובלנות ולוותר... בתור לקוח קבוע אצלהם שהמשפחה שלו קונה קונסולות אצלכם לא מהיום, זאת פעם ראשונה שהרגשתי כזה זלזול בלקוח. אני לא יודע מה קרה לפלאפון מהרגע שהבאתי להם אותו אבל לא חדרו לו נוזלים על בטוח ויש לי עדי ראייה והוכחות, שהגשתי כבר לתביעה לאחר אימותים ארוכים עם שירות הלקוחות שלהם. דיברתי על כך עם שירות הלקוחות שלהם שנתן לי תשובות של אין מענה וזלזול בלקוח שלא חוויתי בשום מקום אחר וניסיון של חיפוף בין האתר לבינם, ממש הרגשתי פראייר שקנה חתול בשק(יש לי את ההודעות עדיין אצלי)!!! בנוסף הם לא ערכו אפילו תחקיר של העובדים שלהם(מראה עד כמה אכפת להם מהלקוח שלהם) העיקר שלא יתגלה שהם הרסו פלאפון ללקוח, וכל פעם הם מחזירים את אותה התשובה שהיא שזה לא אחריותם כבר(איך זה הגיוני שהם הורסים לי את הרכוש שלי וזה לא אחריותם!). והכי מעצבן זה שהם חסמו לי את האופציה להגיב מהמשתמש הקודם שלי באתר הציבורי שלהם ומחקו לי את כל התגובות והפוסטים, הם ממש לקחו ממני את זכות הציבור לדעת הם מנסים להשתיק אותי ולתת לזה להיעלם!!!

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות