לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יניב

לגבי ביטול טיסה של ריינאייר עקב שביתה.

חברת ריינאייר ניצלה את העובדה שלא יצטרכו לפצות לקוחות עקב שביתת עובדים.קיבלתי הודעה חודשיים לפני על שינוי שעת הטיסה,כך שהיה ידוע להם שעלולה להיות בעיה.קיבלתי הודעה על ביטול הטיסה פחות משלושה ימים לפני המועד.הדבר גרר אותי לתשלום מחיר רגע אחרון (יותר מפי שלוש) כשאני הזמנתי את הטיסה כארבעה חודשים לפני המועד.ונאלצתי להשאר לילה נוסף במלון. למזלי,הספקתי לבטל את המלון ביעד הבא.בעצם הייתי לקוח שבוי עד הרגע האחרון. הבעיה העיקרית היא תזמון ההודעה. לא יתכן שכל ההוצאות יתגלגלו אל הלקוחות והחברה לא לוקחת אחריות.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות