• חגי קרן

    נשלח ע"יחגי קרן 14:11, 5 במאי 2010

    גב' דרור שלום. אני סבור שלא היה מקום לדחות את פנייתו של הטכנאי ללמוד את הבעיה בשנית. מציע לך לנסות בכל זאת לקבל שירות. חגי

    השב
  • 11:52, 4 בנובמבר 2014

    גם אני חטפתי מדלקוב, ביקשתי להזמין חדר ארונות, ביום ה14 (או לאחר 10 ימי עסקים). חוויתי מה שנחשב בעיני לניסיון לסחוט ממני עוד 3000 ש"ח כשביקשתי להוסיף כמה דלתות באורך X4045 ס"מ.. יש לציין שכל החדר ארונות 2X3 היה אמור לעלות לי 10,000 ש"ח (הרבה מעבר לתקציב של 11,500). נדלק לי מנורה אדומה\ לאחר שעתיים של מחשבה יצרתי איתם קשר וביקשתי לבטל.
    הם לא מוכנים לבטל!! לכאורה עליי עכשיו לקבל בכוח מוצר בשווי של יותר מ11,000 ש"ח בניגוד לזכות הביטול כפי שזה מופיע בתקנות
    להגנת הצרכן.
    תחשוב הרבה לפני שאתם מתחילים איתם תהליך בכל זאת זה לא קניה בפיצוציה (חבל שאני לא קיבלתי עצה כזאת).

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.