לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אורטל נינו

פיצוי לקוח בגין עוגמת נפש

לאחר קניית מחשב נייד בתום תקופה של מספר חודשים, כחצי שנה, התקלקלו שני רכיבים במחשב, לאחר שנשלח לתיקון רק פגם אחד תוקן, מחוסר זמן ויכולת לתקן את הפגם השני לא שלחתי את המחשב לתיקון שוב. לאחר כ-4 חודשים שוב התקלקל אותו הרכיב שהוחלף ע'י נותןהשירות. חייבת לציין כי זמן תיקון הינו 10 ימים ואני סטודנטית שתלויה במחשב. אין ביכולתי לשלוח שוב את המחשב לתיקון כי אני צריכה אותו לצורכי הלימודים. עם זאת מצד החברה השירות שנתנו אינו כראוי, בזמן קצר של כשנה צורך בלשלוח את המחשב פעמיים לתיקון, טרטור לא מוצדק של לקוח. האם אני זכאית לפיצוים?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות