קייטרינג שלא הופיע
הזמנתי מחברה המספקת שירותי קייטרינג, קייטרינג לאירוע עבור 30 איש. לאחר אין ספור שיחות ותיאומים עם נציגת החברה שלחתי את טופס ההזמנה עם פרטי האירוע, מיקום, עלות, סוג תפריט וכו'... האירוע נקבע לשעות הצהריים ובשעת ההגעה המיועדת של הקייטרינג (כשעתיים לפני האורחים) התקשרתי לנציגה ואז התברר שחברת הקייטרינג טעתה ביום ולא תוכל להגיע. הציעו לשלוח רכב עם כיבוד קל בלבד שיגיע באיחור של שעה וחצי ממועד הארוחה המתוכנן. מאחר ומדובר היה על אירוע קצר הודעתי להם שאין טעם שיגיעו כלל. מאז לא יצרו עימי קשר ואפילו לא התנצלו. ברגע האחרון מצאתי מעדניה המספקת שירותי קייטרינג שגבתה ממני תשלום גבוה יותר ממה שהייתי אמור לשלם לחברה שלא הגיעה,קיבלתי הרבה פחות מאחר וההזמנה בוצעה ברגע האחרון ורמת האוכל וההגשה הייתה נחותה מאוד. האם ניתן לתבוע? איזה פיצוי ניתן להשיג?