לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יונת רז

קרוז שהוזמן אך לא יבוצע בשל רשלנות של סוכן נסיעות

בחודש מאי הזמנתי דרך סוכן נסיעות קרוז משפחתי (5 נפשות) לחודש אוגוסט. שילמתי את מלוא הקרוז ב3 תשלומים, 2 מתוכם בוצעו, וקיבלתי קבלה, קיבלתי מס' הזמנה כולל פירוט הנופש ומספר החדר באונייה. השבוע, במקרה, התברר לי כנכנסתי לאפליקציה של חברת השייט - שההזמנה אינה קיימת כלל. בעקבות שיחה עם הסוכן שעשה את ההזמנה , לדבריו נעשתה טעות מצידם ולא בוצעה ההזמנה. האם במצב כרגע - שאין לנו נופש משפחתי שהתכוננו אליו מראש- מגיע לי פיצוי כלשהוא? בנוסף להחזרת הכסף ששילמתי? והאם אני יכולה לתבוע בתביעות קטנות? תודה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות