קרוז שהוזמן אך לא יבוצע בשל רשלנות של סוכן נסיעות
בחודש מאי הזמנתי דרך סוכן נסיעות קרוז משפחתי (5 נפשות) לחודש אוגוסט. שילמתי את מלוא הקרוז ב3 תשלומים, 2 מתוכם בוצעו, וקיבלתי קבלה, קיבלתי מס' הזמנה כולל פירוט הנופש ומספר החדר באונייה. השבוע, במקרה, התברר לי כנכנסתי לאפליקציה של חברת השייט - שההזמנה אינה קיימת כלל. בעקבות שיחה עם הסוכן שעשה את ההזמנה , לדבריו נעשתה טעות מצידם ולא בוצעה ההזמנה. האם במצב כרגע - שאין לנו נופש משפחתי שהתכוננו אליו מראש- מגיע לי פיצוי כלשהוא? בנוסף להחזרת הכסף ששילמתי? והאם אני יכולה לתבוע בתביעות קטנות? תודה