אי עמידה בזמני אספקה
שלום, רכשתי סלון מחנות רהיטים בה נמסר לי טלפונית שההזמנה תגיע עד 21 ימי עסקים. בתום התקופה חייגתי לבירור מצב ההזמנה ונמסר לי שאין מצב שנאמר לי 21 ימי עסקים ושהזמני אספקה הם 30. בהזמנה לא נכתב לי ימי אספקה אלא רק טלפונית. ובאתר אכן נכתב 30. בתום ה30 ימים שוב חייגתי לברירו הזמנה ונאמר לי שאין צפה להזמנה ושאאלץ לחכות מעבר . ביקשתי פיצוי מאחר והחברה לא עמדה בתנאי העסקה-והנציגה טענה כי תברר ולא חזרה אלי מאז. אשמח לדעת מה ניתן לעשות במצב שכזה על מנת לקבל פיצוי הולם? חשוב לציין שההזמנה נעשתה בעקבות מעבר דירה ובכל זמן ההמתנה אנחנו ללא סלון .