ביטול עסקה עכב איחור ניכר באספקה
בתחילת יולי ביצענו הזמנה של מספר פריטים מנגר. מדובר בהזמנה מיוחדת ולכן תקנות ביטול עסקה רגילות לא חלות כאן. זמן האספקה נקבע ל 21 יום ואנחנו העברנו מקדמה ע"ס כ 3000 ש"ח. חלפו כמעט שלושה חודשים והפריטים עדיין לא סופקו. הנגר מספק לנו תירוצים שונים ומסרב להתחייב לתאריך אספקה חדש. האם בנסיבות כאלה ניתן לבטל את העיסקה למרות שתקנות ביטול עיסקה לא חלות על פריטים בהזמנה מיוחדת? במידה ולא - מה כן ניתן לעשות?