משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותביטול עסקה טלפונית עם חברת סמארט קארד
חזרה לפורום

ביטול עסקה טלפונית עם חברת סמארט קארד

עיד
עידן

שלום, לפני מספר שבועות שלחתי סמס בעקבות פרסומת שהייתה בעיתון, עלות ההודעה הייתה חצי שקל (פרט שולי) לאחר מכן יצרו עימי קשר... אמרו לי שזכיתי בלה בלה בלה. לא יודע למה אבל השתכנעתי, לאחר מכן נודע לי שזאת פשוט שיטת שיווק אחרת. עשיתי מנוי בעלות מתחדשת של 200 שקלים לחודש. לאחר בירור הבנתי שזאת שיטת שיווק שכזו ושנפלתי קורבן ללא בדיקה של כל הפרטים. אני מעוניין לבטל את העסקה, לא הספקתי לבטל ן משום שהם עשו את העסקה קרוב לסיום שעות הפעילות. השאלה שלי: האם מותר לי להתקשר לחברת האשראי ולבטל עסקה שנעשתה אתמול ? (השם משתמש שלי עדיין אינו מופעל) כמובן שאנסה לבטל את העסקה דרכם, אבל אני רוצה לוודא שלא יחייבו את כרטיסי שוב ! מה החוק מתיר לי לאמר להם במידה והם מתעכבים עם הביטול ?