משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותביטול עסקה שהתבצעה בדוכן של פלאפון
חזרה לפורום

ביטול עסקה שהתבצעה בדוכן של פלאפון

להב
להב

אימי, אישה מבוגרת, לא מבינה בסלולר, הייתה בקניון לזמן קצוב ורצתה לברר לגבי תיקון מכשירה , הנציגים המניפולטיבים הצליחו להניע אותה /לפתות אותה בעיסקה "חסרת תקדים" לרכישת לפטופ...הנציגים הטעו אותה והחסירו ממנה מידע מהותי והכרחי , סימנו לה היכן לחתום בחוזה עם מס' רב של דפים , היא בנאיביות ובתום הלב האמינה לנציגים הצעירים שמכרו לה וסגרה עסקה , אחרי כשעה הבינה יחד עם משפחתה את גודל העקיצה , חזרה לדוכן והתעקשה לבטל עסקה...רק שם חיכו לה הנציגים מגחכים ומתנשאים הראו לה שלט בעמדה - אין ביטולי עסקה נקודה ! אכלת אותה נפלת בפח בגדול...פנינו לכל ערוץ בפלאפון למוקד , למח' פניות הציבור , מכתב למנכ"ל כולם בזלזול אין ביטולי עסקה נקודה ,,,, הייתכן? הרי גם בבנק וגם בחברות שונות שמגישות לך חוזים עם הרבה דפים אף אחד לא יושב וקורא אלא מסתמך באמון על תמצית אמינה שמציג לו המוכר שמייצג את הגוף... בחברת פלאפון, לכאורה בונים על זה שאתה לא קורא את החוזה ושיטת המכירה היא לא לשתף את הלקוח בכל האמת הרי אחרת לא יצליחו למכור מה שכתוב בחוזה כולל כל ה"עזים" והאותיות הקטנות בדיעבד מוכיח שהעסקה כל כך לא משתלמת , והתבצעה כאן הטעייה חריפה ובוטה האים זה חוקי והאם כל האחריות על הלקוח וכמו שפלאפון טוענים מתנצלים חתמת על חוזה אין דרך חזרה ? העוגמת נפש היא גדולה נעשה לאימי עוול ובפרט נזק כלכלי עצום הלפטופ יעלה לה פי 2 מימה שהוצג לה ובפרט אם היתה בוחרת לקנות בכל חנות אחרת ולא בפלאפון