ביטול עסקה בעסק שנעלם
שמי קורל, ואני סטודנטית המתגוררת בתל-אביב. בתאריך 11.01.10, רכשתי באמצעות הטלפון שובר לשני טיפולי פנים במכון "דיווס" בתל אביב. מדובר במכון מוכר אשר פקדתי מספר פעמים בעבר. לפני חודשיים, ניסיתי לממש את השובר. התקשרתי למכון אך לא היה מענה. כשהגעתי לשם פיזית – ראיתי שהמקום ריק ושומם. ניסיתי להתקשר עוד מספר פעמים, ורק באחת מהן ענתה לי בחורה בשם טל, אשר הסבירה לי כי הבעלים של "דיווס" ברחו מהיום להיום, ושהיא רכשה את השטח. היא הבטיחה להעביר את המקרה לבעלים ולחזור אלי. כמובן שאף אחד לא חזר אלי. כאשר התקשרתי לחברת האשראי (הרכישה בוצעה בכרטיס של לאומי כארד) נאמר לי שלא ניתן לבטל את העסקה משום שעבר יותר מדי זמן עד שהתלוננתי, וכן שהעסק לא מופיע במרשם העסקים שפשטו רגל. הציעו לי להתקשר שוב ושוב למקום, דבר שלא מסייע כלל משום שאין מענה במקום, ואפילו כעת לא ניתן להשאיר הודעות משום שהתא הקולי התמלא. מה לדעתכם ניתן לעשות? מדובר ב-350 שקלים ששוויים עצום עבורי, כסטודנטית. אשמח לעזרה, בתודה מראש, קורל koralva@gmail.com