שירות תיקונים אלקטרה
דנה
דנהלפני כשנה וחצי תוקנה נזילת מזגן מרכזי בדירתי ע"י טכנאי השירות של אלקטרה. לדרישתם פתחנו את תיקרת הגבס כדי שיוכלו לקבל גישה נוחה למנוע של המזגן. לאחר מספר טכנאים שהגיעו וטענו כי תיקנו את הבעיה אך היא חזרה, נשלח אלינו "טכנאי בכיר" ולאחר שסידר את הבעיה שילמנו עבור שיפוץ התיקרה. לצערי החלה נזילה שוב באותו המקום ושירות אלקטרה דורשים שוב תשלום עבור ביקור טכנאי כי האחריות לשירות תקפה ל- 3 חודשים. האם הגיוני שלא לראות בזה תקלה חוזרת עקב אוזלת ידם בתיקון? האם שוב אצטרך לשאת בעצמי בעלויות פתיחת התיקרה אם אדרש לכך שוב ע"י הטכנאים?