משפטי– זאפ
חזרה לפורום

מיטה פגומה

ליא
ליאור טוויג

שלום, לפני כיותר מחדשים הזמנתי מיטה דרך האתר של ערוץ הקניות בעזרתה של אחד המוחרות, כעבור שבועיים קיבלתי את המיטה וגיליתי שהיא מלוכלת (שרופה) מקאקי של ציפורים.פניתי לספק וגם לע. הקניות ולאחר מכן הספק "הסכים" להחליפה אך המיטה החדשה שהגיע לביתי לא היתה אותה אחד שהמזמנתי, צבע, בד וצורה שונים, המוביל התקשר לספק לעדכן אותו על כך אך הוא טען שזאת אותה אחד, סירבתי לקבלה. מאז ועד היום לא זכיתי לטיפול בבעיה זאת, כל פניה שלי לע. הקניות זה סיפור חדש, דיברתי כבר עם יותר מ-8 בחורות שכל פעם מחדש אני צריכה לספר את הסיפור של המיטה, הספק טוען שהמיטה השניה שהביא לביתי היא אותה אחד שכבר נמצאת אצלי אך זה שקר, לפני כשבוע הוא בעצמו התקשר וביקש לסיים את הפרשה וכפיצוי שאסכים להשאיר את המיטה הפגומה בביתי אקבל 2 סטים של סדינים, בעלי לא הסכים וביקש לבטל את 2 התשלומים האחרונים של העסקה אך הספק לא הסכים (לאחר שיחה עם ע. הקניות), אין לי עם מי לדבר, אני מרגישה מרומה, ביקשתי בפעם המי יודע מה להחזיר את המיטה הפגומה אך לצערי ללא הצלחה. המיטה הפגומה עדיין אצלי בבית ולא יודעת מה לעשות. אשמח לקבל מכם את עזרתכם.