תקלות חוזרות ונשנות בטלפון סלולארי
חגי שלום אנסה לתמצט ככל האפשר ולתאר: ב 10/09 רכשתי מכשיר סלולארי, מהיקרים ביותר שיש בשוק. מאז, 7 פעמים המכשיר היה בתיקון הוחלף או תוקן. אי לכך, ביקרתי במרכזי השירות של החברה במהלך 7-8 חודשים האחרונים, קרוב ל 20 פעמים. בקשות שלי להחליף לדגם אחר - נענו רק אחרי ויכוחים, התשות וטירטורים. גם אז, הוצא לי מכשיר זול יותר, ורק משומש (לא חדש) ולוותר על ההפרש בעלויות, אני אצטרך להמשיך לשלם על היקר וכ"ד... לאחר שנואשתי, דרשתי לנתק את המכשיר מהרשת, ולחזור למכשיר ישן שהיה ברשותי - נשארתי עם אותו מספר כמובן. החברה מסרבת לקבל את הטלפון חזרה, לפצות או לזכות, ויש עוד... זה לא המקום להרחיב. קנס יציאה מהתוכנית, וכ"ד, מדובר על אלפי שקלים - עלות לא פרופורציונלית.. מה עלי לעשות? אני כבול איתם עד תום החוזה ? או שיש לי דרכי מילוט במסגרת החוק? אני רוצה להוסיף, אני עצמאי, מנהל מספר עסקים, הקלקולים הרבים פגעו בי ובקשר שלי עם לקוחות, בזבזתי עשרות שעות עבודה בטרטורים למרכזי שירות, בטלפונים ועוד. מה עוד נותר לי לעשות ? תודה גיל