רהיטים
שילמתי מראש על ארון, אחרי שראיתי שלוקח יותר זמן מן האמור בקבלה להגיע צלצלתי כמה פעמים. פעם אחת נאמר לי שההזמנה תגיע בשבוע הבא. עבר עוד שבוע ושוב צלצלתי. כשהמוכרת חזרה אליי היא הציגה בפניי בעייה: הצבע שהזמנו לא קיים בשביל צידי הדלתות (קנטים) לכן היא מבקשת שנבחר צבע אחר. היא לא היתה מוכנה לתת לנו שום פיצוי כספי והציעה ש"אולי" היא תוכל להעניק לנו איזשהו פיצוי בצורת מתנה כלשהי. היא הודתה שהמוכרת שביצעה למעננו את ההזמנה היתה אמורה לדעת שלא קיימים קנטים בצבע שהמליצה לנו. הצבע שהומלץ, ד"א, היה יקר יותר מצבעים אחרים כיוון שהשתייך לקטגוריית צבעים "חדשים". זה היה גם ההסבר כביכול מדוע המוכרת לא ידעה שהקנטים יהיו מוכרחים להיות בצבע אחר. לנו מפריעה העובדה שאלמלא צלצלנו, לא נראה שהיו בכלל מתקשרים איתנו בנושא - כבר עברו למעלה מששה שבועות מתאריך ההזמנה ואף אחד לא פנה אלינו ליידע אותנו שיש בעייה עם ההזמנה. מה אפשר לעשות במקרה כזה? תודה