קליטה לא טובה בבית / משרד
מאי
מאירהי, עברתי לאורנג לפני כחודשיים ומהתחלה נתגלו בעיות קליטה בבית שהוא גם המשרד - אמרו שיבדקו וכו' המתנתי .. לאחר כחודש חודשיים פניתי שוב והתברר שלא מתכוונים לטפל בכך במחשב שלהם זה מציין שיש קליטה מלאה אך מה לעשות שבבית הקליטה משובשת , הם הציעו לי לשים את הטלפון ליד החלון ולהסתובב עם אוזנייה והצעה נוספת זה צלצול כפול - מדובר בהצעות לא מספקות . פניתי אלהם במכתב ובו ציינתי שאני רואה 3 אפשרויות : 1 שיפור הקליטה 2: ביטול העסקה עקב אי הקליטה 3: פיצוי כספי חודשי על אי השימוש במכשיר - אני נמצא בתוכנית של חבליה דהיינו אני משלם סכום קבוע כל חודש . החזירו לי תשובה שהם מוכנים לתת לי צלצול כפול בלבד - מה עושים ? האם כדאי לתבוע ?