בקשה להאזנת שיחה -מחב' סלקום.
מיל
מיללפני כחודש ימים התקשרה אלי נציגת סלקום וטענה שמגיע לי הטבה בגלל "לקוח וותיק" - הייתי משלמת עבור תוכנית 20 ש"ח לחודש ,בשני קווים שברשותי שאני מתכוונת להפסיקם ולא להשתמש בהם. הציעה לי הנציגה שאין דמי תוכנית חודשי ומה שאני מדברת אני משלמת - הסכמתי לזה לאחר שחזרתי על מה שאמרה יותר מפעם אחת. קבלתי החשבונית - ופתאום לשני הקווים שדברנו עליהם נכללו בתוכנית חודשית של 90 ש"ח כולל מע"מ. התלוננתי לחב' סלקום - ובקשתי לחזור לתוכנית הקודמת. ולאחר דיונים רבים לא הסכימו. בקשתי להאזין לשיחה שהייתה - גם כן לא הסכימו. שאלתי היא : האם יש מקום להרשות לי להאזין לשיחה? קבלתי את החשבונית בדואר אלקטרוני ב17.6.2010 - האם אני יכולה לבטל את התוכנית ? תודה מראש