קבלת סחורה פגומה/שבורה
יפע
יפעתקניתי ארון אמבטיה וכיור של חברת אמבין כולל הובלה. המובילים השאירו את המוצר ארוז, הם לא פתחו ואני לא ביקשתי לפתוח כי רציתי להשאיר את המוצר ארוז ושמור עד שיגיע המתקין. למחרת המתקין פתח את האריזה ומיד ראה שהכיור שבור. המוצר עדיין לא נשלף מהאריזה וצולם שבור ע"י המתקין. חברת אמבין אינה מוכנה לספק כיור חדש וטוענת שחובתי הייתה לפתוח את האריזה. יש לציין שאף אחד לא בחנות בה קניתי, לא בחברת אמבין שתיאמה עמי את ההובלה, הסבו את תשומת ליבי לכך שעלי לפתוח את כל חלקי המוצר מאריזתו. שאלתי היא מי נושא באחריות על הכיור השבור.