משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותביטול עיסקה (ריצוף)
חזרה לפורום

ביטול עיסקה (ריצוף)

אךה
אךה

נושא: ביטול עסקה בתאריך 18.06.10 רכשתי סחורה בחנות "צור מיגון ושיווק 2005 בע"מ" ע"י מוכרת טניה. סחורה היגיע ב- 21.6.10. זו הייתה אשתי שקבלה סחורה. בזמן פירוק סחורה ע"י נהג היא בדקה סחורה ומה שהתגלה לא הייתה תואמת להזמנה שלנו. היא ייצרה איתי קשר מייד כדי לבדוק איך לנהוג. בקשתי שיחזירו הכל בחזרה. בשעות הערב אני נאלצתי לנסוע לקריות לחנות כדי לברר את העניין. אני פניתי למוכרת שקבלנו ממנה הצעה ונאמר לי שזה לא באחריותה אם יש בעיות תפנו לבעלים של חנות. אני בקשתי לבטל עסקה. משה (הבעלים) הגיב בדרך מאד גסה " – מה אני פרייר שלך , אתה חושב שאתה יכול לבוא לבטל עסקה בכזה קלות". אני רוצה לציין שאני ואשתי גמלאים ולא דוברים עברית כל כך. אני הרגשתי חסר עונים, פשוט הסתובבתי ועזבתי. אני פניתי לבתי שתתקשר לחנות באותו ערב.משה מסר לה שאם אנחנו מעוניינים לבטל עסקה שנשלם 500 ₪. ולמחרת הוא אמר שנגרם לו נזק שהוא בכלל מעוניין ב- 1000 ₪ על ביטול עסקה. אנחנו פנינו לחברת אשראי לביטול עסקה ומה נמסר לנו שלפי חוק ללא הסכמתו של בית העסק אוסר אליהם לבטל עסקה. אני הרגשתי פשוט ללא שום מוצא מהמצב הזה. מה עושים????