עסקת רוכלות עם אורנג'
אור
עו"ד אורנית אבני-גורטלרתומר שלום, עסקת רוכלות מוגדרת בחוק הגנת הצרכן כהצעת עסקה לצרכן, שלא נעשית בבית עסק, או פניה יזומה לצרכן בכל דרך שהיא, שבעקבותיה הגיע העוסק למקום הצרכן כדי לקשור עסקה. גם אם ישנה מחלוקת לגבי פירוש העסקה שנערכה בינך לבין חב' פרטנר, עדיין קיימת האפשרות לבטל עסקה, אם מתקיימת אחת מעילות הביטול המתאימות. לדבריך, נציג המכירות לא ציין בפניך שישנם שני סוגים של מכשירים. בהקשר זה תוכל לטעון שהתקשרת בעסקה מבלי שכל המידע הרלוונטי הוצג בפניך. אתה יכול לנסות לפנות להנהלה בכתב, ולבקש מהחברה להגיע איתך להסדר לפני הגשת תביעה (מעין "מכתב התראה"). אתה גם יכול לנסות לפנות למועצה לצרכנות ולבקש את סיועה בנושא. בברכה,