משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותחיובים על שרותי תוכן
חזרה לפורום

חיובים על שרותי תוכן

טוב
טובה

תודה על התשובה. מהמועצה לצרכנות העבירו לי את תשובת הגופים הנדונים. לגבי ההמשך אמרו שמעבר לכך אינם יכולים לסייע והנחו אותי, במידה וארצה להגיש תביעה, כיצד לעשות זאת. מתשובתך אני רוצה עוד להבין: א. בתשובתם הם מפרטים את ההתקשרות של בתי דרך הפייסבוק, ואין שום איזכור לאישור הורים. האם יש בכך עבירה? ב. מאחר שכפי שהבהרתי, כשהנציג חזר אל בתי היא העבירה אלי את השיחה ואני באופן חד משמעי אמרתי שאיננו מעוניינים בשרות, האם במידה ובהמשך בכל זאת יטענו שדברו אתי, יש לי דרך להתמודד עם טענה זו, מאחר שמדובר בשיחה טלפונית שאין לה שום תעוד. תודה