משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותלתבוע את אורנג'
חזרה לפורום

לתבוע את אורנג'

עדי
עדי

שמי עדי ואני לקוחה בחברת אורנג' כחצי שנה. בחודש אוגוסט טסתי לחו"ל למשך שבוע וביקשתי חבילה של 100 דק ו30 מסרונים ב-169 ש"ח. כשקיבלתי את החשבונית החודשית לאחר הטיסה נדהמתי לגלות שחויבתי ביותר מ2000 ש"ח על שיחות לחו"ל. בהתקשרי לאורנג' הסבירו לי כי הייתי צריכה לבצע חיוג *00* לפניי כל שיחה בחו"ל ולכן על ה-83 הדק שבהם חייגתי מחו"ל לארץ חויבתי מחיר מלא והגעתי ל-2000 ש"ח. הסברתי להם שנציגת השירות לא הסבירה לי שאני צריכה לבצע את החיוג המיוחד ובאמת לאחר שהם ביצעו בדיקה בשיחות המוקלטות הם גילו כי צדקתי ונציגת השירות לא הסבירה לי כיצד מחייגים בחו"ל. במשך יומיים אני רודפת אחריהם בטלפון מתחננת לדבר עם מנהל אך קולי לא נשמע הם רק אומרים לי שזה בטיפול וצריך לבדוק אם אני זכאית בכלל להחזר. מה עליי לעשות? לחכות עוד? לפנות לתביעות קטנות?.