משפטי– זאפ
חזרה לפורום

ביטול צימר

גל
גל בר

שלום, במהלך חודש אוגוסט סגרתי על צימר טלפונית ארבעה ימים לפני יום ההגעה. עם הגעתנו חשכו עיננו. הבריכה והשרותים בצימר היו מלוכלכים וזבובים בחדר. ביקשנו לבטל והתשובה היתה חד משמעית -אי אפשר. לטענת המארח את השירותים אפשר לנקות ובקשר לבריכה(שהיתה מלאה בנוצות בנוסף לגונה העכור)התשובה הייתה- לא ידעתם שאתם מגיעים למושב? בקיצור לא היה עם מי לדבר.ושיבין שזה לא מה שביקשנו לנו כחופשה עם הילדים. עזבנו במיידי והגענו למקום אחר שם שילמנו כפול עבור הסופ"ש. הטלפון שעשיתי לחברת האשראי לא הועיל, כי אין ביכולתם לבטל את העסקה. חוייבתי על הסכום המלא בתוספת של 25%. מה אני עושה עכשיו? תודה