משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותביטול עיסקה טלפונית בכרטיס אשראי
חזרה לפורום

ביטול עיסקה טלפונית בכרטיס אשראי

רות
רות

הזמנתי מוצר מסויים מ"עיסקה טובה" לפני כחודשיים, הנציגה שיכנעה אותי לעשות מנוי מאחר ואני מזמינה מהם די הרבה, כמו כן אמרה לי שכל חודש אקבל מוצר אחד מתנה בנוסף למבצעי המנויים. המוצר שהזמנתי הגיע לאחר כחודשיים!!! ובפרוספקט ההזמנות נכתב שהמתנה שאני מקבלת זה רק בתנאי שאזמין מוצר כלשהו מהקטלוג.. התקשרתי לבטל את העיסקה מאחר ולא אמרו לי את התנאי לקבלת המתנה החודשית ונעניתי בשלילה מאחר ועברו 14 יום מחיוב העיסקה למרות שבחשבונית שקבלתי לא עברו 14 יום, אומנם העיסקה בוצעה מלפני כחודשיים אך רק עתה קבלתי את מכתב ההצטרפות למנוי ואת המוצר שהזמנתי, האם ניתן לעשות משהו בנידון? תודה .