משפטי– זאפ
חזרה לפורום

אשמח ליעוץ

תמר
תמרה

שלום וברכה, קניתי מערכת ישיבה לפני כ 4 חודשים. אחרי חודש נעשה קרע והתחילו רעשים בקפיצים(ועוד בעיות) . שילמנו הרבה למען ספה שתהיה איכותית.אך הבעיות הוכיחו לנו שלא כך. פניתי לבית העסק במטרה לדבר אך אמרו לי שישלחו לי מומחה ונדבר. שלחו לי "איש מקצוע" שיתקן את הפגמים. אך לא רצינו לקבל את השרות כי לא זו הייתה כוונתינו. אלא להראות את הבעיה ולפתור אותה . כרגע דורשים מאיתנו גם סכום על הביקור כשיש לנו שנה אחריות. בטענה שאמרו לנו ששולחים לנו מישהו לתקן ולא להסתכל. מבחינה משפטית. מה הזכויות שלנו ומה אנו יכולים לדרוש...??