ביטול עיסקה באורנג'
שלום בתאריך ה 20.10.2010 ניגשה אימי למרכז שירות אורנג' בגבעת שאול בירושלים לצורך תיקון מכשיר שברשותה. אציין שיום לפני כן התקשרתי כדי לברר לגבי שידורג המכשיר שברשותה ( גם אני מנוי אורנג',דבר שישתנה מיידית ) אך משהבנתי כי החבילות שמתלוות למכשיר לא מתאימות לאימי מאחר והיא כבת 70 ולא שולחת מיסרונים הודעתי כי רק תתקן את המכשיר( בתשלום)מאחר והסתיימה תקופת האחריות/התחייבות. הנציגה שטיפלה בה אמרה שהמכשיר לא ניתן לתיקון מאחר והדגם ישן ושעליה לשדרג למכשיר חדש אשר ינתן לה ללא עלות עם חבילת 100 דקות + SMS . לאחר החתימה על המסמכים והפעלת המכשיר התקשרה אימי לספר על העיסקה = ממרכז השירות = . כהסברתי לה שהחבילה בעצם יותר יקרה ולא מתאימה לשימושים שלה בקשה לבטל את העיסקה במקום , דבר שמנהלת המרכז לא הסכימה לעשות בשום אופן גם לאחר ששוחחתי איתה אני.מיותר לציין שהיחס הפך לעוין וחצוף. הדבר גרם לעוגמת נפש קשה לאימי ולי ולתחושה של תרמית. אודה מאוד ליעוצך איך ניתן לבטל את העיסקה הקלוקלת.