החלפת מכשיר סלולרי פגום
י.פ
י.פרכשתי לפני 7 ימים מכשיר סלולרי בחברת אורנג'. ביצעתי שדרוג, אך לא חתמתי על אף מסמך שמאשר את השדרוג החדש. כעת שמתי לב שיש פגם בכפתור של המכשיר - צריך ממש להפעיל כוח כדי ללחוץ על הכפתור. כמובן שמדובר בפגם יצור. לא עברו עדין 14 יום, ואין חתימה שלי על שום מסמך שמאשר שדרוג, האם אני זכאית לגשת לאורנג' ולהתעקש שיחליפו לי את המכשיר הפגום בחדש במקום ? או שאין לי זכות כזו והם יאלצו להעביר אותו לבדיקת מעבדה (משהו שאני מתנגדת אליו בתוקף) מה החוק אומר? תודה.