החלפת מכשיר סלולרי פגום
אור
עו"ד אורנית אבני-גורטלרי.פ. שלום, כיצד בצעת את רכישת המכשיר/השדרוג? אם עשית זאת בטלפון הרי שמדובר בעסקת מכר מרחוק, וע"פ חוק הגנת הצרכן יש לך זכות לבטלה תוך 14 ימים, בכפוף לתנאי החוק. אם מדובר ברכישה בחנות פני הדברים הם שונים. במידה שהבעייה לא תתוקן ו/או לא תצליחי לבטל את העסקה, תוכלי להגיש תביעה לביהמ"ש לתביעות קטנות, ולבקש כי ביהמ"ש יורה על ביטול העסקה. כמובן, שתצטרכי לשכנע את ביהמ"ש, כי אורנג' לא עמדה בתנאי העסקה וסיפקה לך מכשיר פגום. בברכה,