משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותהחזרת מכשיר סלולרי פגום
חזרה לפורום

החזרת מכשיר סלולרי פגום

אוה
אוהד

שלום רב, רכשתי מכשיר סלולרי חדש אייפון 4 מאורנג, אשר התגלה כפגום חזרתי לחברה למחרת ולא הסכימו להחליפו בסופו של יום המכשיר נשלח לתיקון. בסוף אותו שבוע הוא נשלח אליי בחזרה אך עדיין פגום ,יש לי טופס מעבדה שעליו כתוב שהמכשיר בן יום ושבוצעה לו צריבת תוכנה ,כעת עבר שבוע ועדיין ברשותי מכשיר פגום והחברה לא מוכנה להחליף את המכשיר משום שהחתימו אותי על טופס שבו רשום שאני מבין שהמוצר בעייתי ועקב כך הם אינם מחוייבים להחליפו, בפועל המכשיר נשלח לתיקון וחזר פגום באורנג לא מוכנים לדבר איתי לאחר התקשרות על בסיס יומי במשך כ שעתיים כל יום עדיין אין שום התקדמות, בפועל הם רוצים לשלוח אותו שוב לתיקון ואני עדיין אשאר בלי המכשיר שרכשתי במיטב כספי ויש לציין שתוך כדי כל ההתברברות הזו אני משלם על מכשיר לא תקין ולא רק שהוא לא תקין מרגע הרכישה הוא נצא 80% מהזמן בידי החברה תחת ניסיון לתקנו. היות ואין התקדמות והחברה אינה מעוניינת להחליפו מה עליי לעשות?