משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותמוצר שסופק עם פגם
חזרה לפורום

מוצר שסופק עם פגם

ירו
ירון

גיסתי רכשה טלפונית מחנות מוצרי חשמל מדיח כלים. הנ“ל סופק לה כאשר יש “דפיקות“ בגוף ובדלת. היא כמובן לא שמה לב ורק האינסטלטור שהגיע לסדר את חיבורי הצנרת הסב את תשומת ליבה. בשלב זה נאמר לה שהיא כבר תחת ה“שרות“ ולכן אי אפשר להחליף את המוצר, אלא רק יחליפו לה את הדלת. כמובן שבפגיעות בגוף לא טיפלו (פגיעות חיצוניות “קוסמטיות“, אך עדיין פגיעות במוצר חדש) אני התוודעתי לסיפור לצערי רק לאחר שהוחלפה הדלת. האם יש משהו שאפשר לעשות מול החנות/יבואן–שרות בשלב זה, או שבעצם הסכמתה להחלפת הדלת ע“י השירות, איבדה את זכותה להחלפת/קבלת מוצר חליפי חדש וללא פגיעות?