מוצרפגום
אור
עו"ד אורנית אבני-גורטלרירון שלום, התשובה לשאלתך מורכבת. ציינת שהקנייה נעשתה בטלפון. מכאן, שמדובר בעסקת מכר מרחוק. ע"פ חוק הגנת הצרכן ניתן לבטל עסקה כזו תוך 14 יום, ללא קשר לפגם. מדבריך אני מבינה ומניחה ש14 הימים חלפו עברו להם, מה שאומר שהזכות לבטל את העסקה ללא סיבה- אבדה. מכל מקום, ע"פ חוק המכר, המוכר לא קיים את חיוביו אם מסר ללקוח, בין היתר, מוצר עם פגם. במקרה כזה, יש להודיע על כך למוכר מייד עם גילוי הפגם. בברכה,